REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

AkzoNobel – centralizacja w sektorze Decorative Paints

Rewolucja w koncernie AkzoNobel trwa. Tym razem zapowiedziano znaczące zmiany organizacyjne w sektorze Decorative Paints. Polegać one będą przede wszystkim na centralizacji działań w obrębie tej gałęzi firmy.

AkzoNobel

Fot. massdistraction / Foter.com / CC-BY-NC-ND

Zaplanowane zmiany w sektorze Decorative Paints to kolejny krok w kierunku maksymalnego uproszczenia organizacji firmy. Dzięki temu ma się ona stać silniejsza, bardziej elastyczna i konkurencyjna w stosunku do innych graczy na rynku.

Elementem tej strategii było również pozbycie się części swoich oddziałów w Ameryce Północnej. Jak mówi Ruud Joosten, członek zarządu AkzoNobel odpowiedzialny za sektor Decorative Paints, krok ten umożliwił skupienie się na działalności w Europie, która ma dla firmy największe znaczenie, oraz na rynkach rozwijających się.

Działania reorganizacyjne, które mają wejść w życie 1 stycznia 2014, to między innymi scalenie części odrębnych pododdziałów Decorative Paints oraz zmniejszenie liczby dużych oddziałów regionalnych z ośmiu do pięciu (Europa Północna i Środkowa, Europa Południowo-Wschodnia i Afryka, Indie i Azja Południowo-Wschodnia, Ameryka Łacińska, Chiny i Azja Północna). Dzięki temu poszczególne regiony zostaną odciążone jeśli chodzi o zarządzanie i będą mogły skupić się na sprzedaży oraz marketingu, a także wytworzyć bliższe więzi z klientami.

Źródło: AkzoNobel

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
50%
50%
Ocen: 0
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA