REKLAMA

Newsletter

Dołącz do newslettera:
Zaznacz, jakie informacje Cię interesują:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawcę serwisu rynekfarb.pl w celu realizacji usługi „Newsletter rynekfarb.pl". Zapoznałem/zapoznałam się z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem mojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi.

Potwierdzam zaznajomienie się z Instrukcją dla subskrybentów oraz z Polityką prywatności.

Kliknij i zapisz się bezpłatnie do naszego newslettera ›

100 miliardów dolarów rynku farbiarskiego

Zgodnie z prognozami Companies and Markets, wiodącej firmy zajmującej się badaniami rynkowymi, do roku 2017 wartość rynku farbiarskiego ma wzrosnąć do 107 miliardów dolarów.

fot. Mrclauds (stockfreeimages.com)

Przewidywany wzrost to znak, że biznes lakierniczy, podobnie jak cała światowa gospodarka, powoli wychodzi z kryzysu finansowego sprzed kilku lat. Sytuacja poprawia się dzięki gwałtownej industrializacji, postępowi technologicznemu oraz rosnącemu zapotrzebowaniu na produkty z sektorów końcowego przeznaczenia, takich jak przemysł konstrukcyjny i motoryzacja. Należy przy tym zauważyć, że w ostatnim czasie punkt ciężkości rynku farbiarskiego przeniósł się z Europy i Stanów Zjednoczonych do Azji, na obszary rozwijające się, takie jak Chiny, Korea i Indie.

Szybko rozwijający się biznes nie stwarza jednak sprzyjających warunków dla małych firm – w najbliższej przyszłości prym będą wiodły wielkie koncerny. Jako dominujące jednostki na tym rynku wymienione zostały firmy AkzoNobel, PPG Industries oraz Sherwin-Williams.

źródło: companiesandmarkets.com

Czytaj również

Oceń artykuł:
Oceń pozytywnieOceń negatywnie
50%
50%
Ocen: 0
Loading...Loading...
Napisz do redakcji
Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

 REKLAMA